سرپرست کانون البرز؛
نقش خدمات رفاهی ، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی مقولهای بسیار مهم است
قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز در وبینار رفاهی مشترکی که با شبکه خدماتی رفاهی لاله برگزار شد بر ضرورت توجه به امور رفاهی همکاران تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این وبینار روز دوشنبه 18 بهمن 1400 به منظور آشنایی بیشتر همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانو کانون زبان استان البرز با این مجموعه و امکانات رفاهی آن برگزار شد.
قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز در این نشست ضمن بیان اهمیت توجه به مسائل رفاهی از ضرورت آگاهی مدیران با مطالبات و خواستههای همکاران سخن گفت و افزود در کانون استان البرز تلاش خواهیم کرد امکانات رفاهی قابل قبول را با بهرهگیری از امکانات موجود و فرصتهای به وجود آمده و مراجعه به فعالان این عرصه را مورد توجه قرار دهیم و چشم انداز ما ارائه خدماتی مطلوب در حد شان ذینفعان کانون خواهد بود.
سلیمانی اضافه کرد:نقش خدمات رفاهی کارکنان، برای تضمین کیفیت کار نیروی انسانی مقولهای بسیار مهم شمرده می شود و افزایش تسهیلات رفاهی همواره باعث بالا رفتن انگیزش و بهره وری و تعهد سازمانی خواهد بود.
نرمین کریمی، کارشناس فرهنگی کانون البرز نیز به عنوان نماینده همکاران کانون استان در این نشست به طرح سوالات و ابهامات موجود پرداخت.
میرحسینی مدیر شرکت خدماتی – رفاهی لاله و تعدادی از کارشناسان این مجموعه نیز ضمن تشکر از اطمینان همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، به این مجموعه خدمات قابل ارائه خود در زمینه های مختلف از جمله دندانپزشکی، کالاهای اساسی و ... را معرفی و به سوالات همکاران پاسخ دادند.
شبکه هوشمند مدیریت منابع غیر نقدی خدمات رفاهی لاله ، سامانه ای طراحی شده زیر نظر بنیاد جانبازان توسط اساتید دانشگاهی حوزه اقتصاد است که با تامین مایحتاج اولیه و ضروری زندگی کلیه اقشار محترم جامعه با عنایت به تحولات اقتصادی اقدام به تسهیل و تامین ارزانتر کالا و خدمات مورد نیاز متقاضیان خود داشته که با توجه به تجارب مفید و ارزنده با موفقیت های بدست آمده تجارب خود را در اختیار تمامی اقشار محترم مردم قرارداده است. .
لازم به توضیح است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برای آگاهی از علاقه مندی همکاران به استفاده از خدمات مجموعه «لاله» فرمی طراحی کرده و از همکاران خواسته در نظر سنجی مربوطه شرکت و تمایل خود به استفاده از خدمات و یا عدم استفاده از آن را با ذکر توضیحات بیان کنند.