مرکز فرهنگی هنری شماره چهار کرج


مرکزشماره ۴ کرج درمحله حصارک بالا قرارگرفته است .این کتابخانه یک طبقه است که شامل یک سالن بزرگ با گنجایش 121 نفر، ،دو تا کلاس هنری، یک اتاق قصه گویی و یک سالن نمایش می باشد. دراین کتابخانه یک مسئول مرکز،سه مربی فرهنگی ،دومربی پاره وقت ۳۰ ساعته هنری وادبی ونیروی خدمات مشغول به کارهستند .
مربیان تلاش می کنندبااجرای فعالیتهای متنوع فرهنگی ،هنری وادبی به کشف استعدادهاوهدایت توانمندیهای مخاطبان طی فرایندی هدفمندپرداخته وباتشویق وترغیب اعضابرای ارتقاآگاهیهای اجتماعی ومهارتهای فردی وگروهی به پرورش نسلی اخلاق مدارومتعهدبه جامعه کمک کنند.

بخش ها : سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا

امکانات ویژه مرکز :

خدمات فراگیر :

روز و ساعات فعالیت :

شرایط عضویت :


کرج – حصارک بالا – بلوار آلاله – بالاتر از میدان شهرداری – روبروی خدمات موتوری شهرداری منطقه ۶ (نشانی بروی نقشه)

تلفن تماس:۳۴۵۷۳۲۴۴-۰۲۶

مسئول مرکز :خانم همتی


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید

 

  • 1403/09/06 - 11:07
  • تعداد بازدید: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل کانون البرز در نشست با مسئولان مراکز ؛

«هویت بخشی» به «کانون یاران» ضروری است

مدیر کل کانون البرز در نشست با مسئولان مراکز فرهنگی، هنری کانون استان بر لزوم هویت بخشی به کانون یاران و افزایش کنشگری آنان در معرفی کانون تاکید کرد.

 

این مقام مسئول در ادامه به اهمیت حضور کانون یاران در مدارس و استفاده از این بستر، برای هویت بخشی به این کودکان و نوجوانان و در نظر گرفتن دستاوردهایی برای ان عزیزان جهت ارائه به مدارس و نقش آفرینی و کنشگری نوجوانان تاکید کرد.

در ادامه فرانک فروزانفر، کارشناس مسئول کانون البرز، ضمن یادآوری بخش‌های مهم شیوه نامه طرح کانون- مدرسه و الزام توجه ویژه به فعالیت «کانون یاران» و استفاده از ظرفیت‌های این عزیزان از همکاران خواست ضمن تمرکز بر افزایش تعداد کانون یاران در مدارس و معرفی فعالیت‌ها از طریق این عزیزان، دوره‌های آموزشی که به صورت کشوری برای کانون یاران طراحی شده و ضمن تشریح وظایف آن‌ها، این دسته از اعضا را برای حضور در مدارس و توجیه طرح کانون – مدرسه و اجرای برنامه آماده خواهد کرد را به کانون یاران معرفی و از حضور عزیزان در این دوره‌ها بهره برداری کنند.

در ادامه این کارشناس و مسئولان مراکز و دیگر کارشناسان حاضر در زمینه نحوه تعاملات کانون – یاران با مدرسه بحث و تبادل نظر کردند.

معرفی کتاب‌ها و فعالیت‌های کانون از سوی کانون یاران، کمک در فضاسازی مدارس با توجه به رویکردهای کتابخوانی و محیط زیستی، برگزاری نشست‌های تخصصی با اعضای کانون یار، والدین و اولیای ربیتی، استفاده از ظرفیت اکران باغ کیانوش در مراکز کانون، استفاده از ظرفیت‌های نمایش و نجوم برای هویت بخشی به کانون یاران،اجرای سرود و نمایش با توجه به محتوای کتتاب‌های درسی و برنامه‌ریزی تمرین دانش اموزان کلاس و اجرای نمایش از سوی کانون یاران، از پیشنهادات مطرح شده بود.

بخش دوم این نشست نیز که روز دوشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳، در اتاق جلسات کانون البرز، برگزار شد، به چگونگی اکران باغ کیانوش در مراکز و تعامل با ستاد در خصوص اکران ویژه هر مرکز و استفاده از ظرفیت مدارس اطراف و حضور حداکثری دانش آموزان و پرسش و پاسخ مسئولان در این زمینه اختصاص یافت.

«هویت بخشی» به «کانون یاران» ضروری است

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت