مرکز فرهنگی هنری شماره چهار کرج


مرکزشماره ۴ کرج درمحله حصارک بالا قرارگرفته است .این کتابخانه یک طبقه است که شامل یک سالن بزرگ با گنجایش 121 نفر، ،دو تا کلاس هنری، یک اتاق قصه گویی و یک سالن نمایش می باشد. دراین کتابخانه یک مسئول مرکز،سه مربی فرهنگی ،دومربی پاره وقت ۳۰ ساعته هنری وادبی ونیروی خدمات مشغول به کارهستند .
مربیان تلاش می کنندبااجرای فعالیتهای متنوع فرهنگی ،هنری وادبی به کشف استعدادهاوهدایت توانمندیهای مخاطبان طی فرایندی هدفمندپرداخته وباتشویق وترغیب اعضابرای ارتقاآگاهیهای اجتماعی ومهارتهای فردی وگروهی به پرورش نسلی اخلاق مدارومتعهدبه جامعه کمک کنند.

بخش ها : سالن کودک و نوجوان برای مطالعه اعضا

امکانات ویژه مرکز :

خدمات فراگیر :

روز و ساعات فعالیت :

شرایط عضویت :


کرج – حصارک بالا – بلوار آلاله – بالاتر از میدان شهرداری – روبروی خدمات موتوری شهرداری منطقه ۶ (نشانی بروی نقشه)

تلفن تماس:۳۴۵۷۳۲۴۴-۰۲۶

مسئول مرکز :خانم همتی


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید

 

  • 1403/09/04 - 10:46
  • تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مرتضی خدایگان در دوره آموزشی تولید محتوا برای فضای مجازی؛

« شناخت مخاطب و تولید محتوا با توجه به نیازهای او ضروری است »

مرتضی خدایگان، در دوره آموزشی ویژه مربیان کانون البرز، به بررسی اهمیت تولید محتوا و نقش آن در دنیای امروز پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این دوره که  با هدف آموزش تولید محتوا و نحوه انعکاس آن در فضای مجازی به همت واحد آموزش و پژوهش کانون البرز، برگزار شد، به عنوان محلی برای تبادل تجربه و دانش در این حوزه مورد توجه قرار گرفت.

خدایگان، مدرس این دوره آموزشی در بخش اول این نشست،  با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای انتقال اطلاعات، سرعت و هوش مصنوعی است، به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی روزمره اشاره کرد.

 وی با بیان ارتباطات از  دنیای مجازی تا تعاملات واقعی  درمورد  اینکه فضای مجازی به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است سخن گفته و بر اهمیت تولید محتوای باکیفیت و جذاب با شناخت صحیح مخاطب و تولید محتوا برای هر فضای مجازی مناسب آن فضا، تاکید کرد.

معصومه ترکاشوند، کارشناس واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نیز گفت در این دوره دو روزه که روزهای یکشنبه چهارم و چهارشنبه هفتم آذر ماه ۱۴۰۳ در چهار بخش و به صورت مجازی برگزار شده، مباحث تئوری و عملی تولید محتوا به صورت مفصل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

ترکاشوند با اشاره بر اهمیت آشنایی مربیان کانون با فضای مجازی و تولید محتوای مناسب برای این فضا به منظور جذب حداکثری کودکان و نوجوانان افزود، شرکت‌کنندگان در این دوره  با مفاهیم پایه تولید محتوا، از جمله تعریف محتوا، ایجاد تعامل، برندسازی و شناخت مخاطب هدف آشنا خواهند شد؛ همچنین، اهمیت تولید محتوای متناسب با سن، جنس و نیازهای مخاطب به عنوان یکی از نکات کلیدی در تولید محتوای موفق آشنا خواهند شد.

وی  افزود یکی از مباحث مهمی که در بخش اول  این دوره مطرح شد، تولید محتوا برای گروه‌های خاص مانند کودکان با نیازهای ویژه و اهمیت این موضوع بود.

 استفاده از ابزارهای مختلف تولید محتوا مانند پادکست و فیلم‌های کوتاه و همچنین اهمیت ساده‌نگاری در تولید محتوا به جای ساده انگاری از دیگر مباحث مطرح شده در بخش اول این دوره بود.

 این کارشناس افزود خدایگان، مدرس این دوره همچنین بر اهمیت تولید محتوای مناسب برای این گروه از مخاطبان و ارتقای سطح دانش و آگاهی آن‌ها تاکید کرد.

گفتنی است در بخش عملی دوره نیز با معرفی نرم افزارهای تخصصی و ساده،  شرکت‌کنندگان به صورت عملی به تولید محتوا پرداخته و تمرینات متنوعی را انجام خواهند داد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت